مدیر موسسه امام‌شناسی و نشر الحجه‌(عج) از تدوین اثر ارزشمند ۱۰ جلدی «تاویل‌الآیات» (مجموعه آیات مهدوی) و انتشار آن به ۱۰ زبان زنده دنیا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی راد لاهیجی  با اشاره به فعالیت‌های موسسه امام شناسی ، اظهار داشت: امام شناسی و شناساندن امام عصر‌(عج) به جهانیان یکی از وظایف اصلی حوزه‌های علمیه و موسسات علمی ، پژوهشی حوزوی مانند موسسه امام شناسی و نشر آثار الحجه (عج) محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهداف پیش روی موسسه امام‌شناسی، گفت:  برای ایجاد تعامل بین همه ادیان جهان، این موسسه با نگاه جهانی اهدافی مانند اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات پیرامون مهدویت (عج) از طریق شبکه جهانی اینترنت،‌تاسیس کتابخانه ( مرکزتحقیق و پژوهش)، تجمیع کتاب در محور آقا امام عصر (ع)، تالیف کتاب پیرامون حکومت جهانی مهدی موعود (عج) با ترجمه به زبان‌های زنده دنیا و اهدا و ارسال به همه مراکز فرهنگی و دینی جهان، برگزاری کنگره جهانی سالانه عالم بشریت (من المنجی) ، مصاحبه‌های علمی با صاحب‌نظران سایر ادیان پیرامون ولی عصر (عج) را  در قالب چشم انداز خود، برنامه ریزی کرده است.

*جمع‌آوری آیات مهدوی

مدیر موسسه امام شناسی ونشر آثارالحجه‌(عج) تصریح کرد: اساس کار این موسسه پیرامون مهدویت و معرفی شخصیت امام عصر‌(عج) به جهانیان است و  در این رابطه، پروژه ملی «تاویل الآیات» با موضوع مهدویت ازدیدگاه قرآن در ۱۰ جلد بزودی منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین  لاهیجی با اشاره به پروژه «تاویل الایات»، گفت: محققین و پژوهشگران این موسسه توانستند تا کنون ۸ جلد از این کلان پروژه را تدوین و آماده چاپ نمایند و ۲ جلد دیگر آن در حال تدوین وتحقیق است که بعد از بررسی و کسب نظرات و دیدگاه‌های بزرگان حوزه و اساتید دانشگاه به ده زبان زنده دنیا چاپ و به صورت رایگان در اختیار مسئولین وموسسات فرهنگی قرار خواهد گرفت.

رییس موسسه امام شناسی و نشر آثارالحجه‌(عج) تاکید کرد: تکمیل این  کلان پروژه نیازمند اعتبار مالی مناسب است که از مسئولین و دلسوزان عرصه مهدویت تقاض داریم این موسسه را برای به سرانجام رساندن این پروژه کلان علمی یاری نمایند.

مسئول موسسه امام شناسی و نشر آثار الحجه تاکید کرد: اگر مسئولین به وعده های خود عمل نمایند کلان پروژه تاویل الایات با موضوع امام مهدی (عج) در اختیار مسئولان فرهنگی جهانیان قرار خواهد گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام