ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

در قرآن كريم كلمه تين به معنی انجير يك بار تكرار شده است و كلمه زيتون نيز 7 بار كه طبق آخرين تحقيقات دانشمندان ژاپنی تركيب اين دو ميوه با اين نسبت يعنی يك به هفت می‌تواند ماده متالويثوندز را توليد كند كه برای سلامتی و زنده ماندن انسان بسيار مهم و حياتی است.

 


دكتر طه ابراهيم در اين قسم خداوند متعال به انجير و زيتون و ارتباط آن با خلقت انسان در بهترين زمان و برگرداندن آن به بدترين زمان می‌انديشد. بعد از نتيجه‌گيری از انجير و زيتون فهميد كه به كارگيری آن از انجيرِ تنها يا از زيتون تنها فايده مورد نظر را برای سلامتی انسان ندارد پس بايد آن دو را باهم مخلوط كرد. دانشمندان ژاپنی نيز بهترين ميزان را برای بهترين تأثير در ميزان (يك انجير و هفت زيتون) يافتند.

استاد طه ابراهيم خليفه به جستجو در قرآن كريم ادامه داد و فهميد كه انجير يك بار در قرآن كريم ذكر شده و زيتون 6 بار به صورت صريح و يك بار به صورت ضمنی در سوره مؤمنون به آن اشاره شده است آنجا كه می‌فرمايد: ﴿و شجرة تخرج من طور سيناء تنبت بالدهن وصبغ للآكلين﴾ استاد ابراهيم طه تمام اطلاعاتی را كه از قرآن كريم جمع‌آوری كرده بود را برای گروه تحقيقاتی ژاپنی فرستاد و بعد از اطمينان اين گروه از اينكه قرآن كريم 14 قرن قبل از آنان به نتيجه علمی آنان رسيده است رئيس آن گروه اسلام آورد و مجوز اين كشف بزرگ را گروه ژاپنی به دكتر طه ابراهيم خليفه داد.

رئيس گروه تحقيقاتی ژاپنی بعد از اينكه مطمئن شدند قرآن كريم 14 قرن قبل از آنان نتيجه پژوهش آنها را بيان كرده است اسلام آورد. دكتر طه ابراهيم خليفه، استاد بخش گياهان داروئی دانشگاه الأزهر مصر و رئيس قبلی اين دانشگاه در مورد ماده متالويثوندز می‌گويد: اين ماده‌ايست كه مخ انسان و حيوانات ديگر به ميزان بسيار كمی ترشح می‌كنند. اين ماده پروتئينی دارای گوگردی است كه به راحتی می‌تواند با روی، آهن و فسفر مخلوط شود. اين ماده برای زنده ماندن انسان بسيار مهم است. (كاهش كولسترول، جنبه غذايی، تقويت قلب و تنظيم تنفّس)

ترشح اين ماده از مخ انسان بعد از سن 15 سالگی تا سن 35 سالگی افزايش می‌يابد و بعد از اين سن تا 60 سالگی ترشح آن كم می‌شود. بنابراين اين ماده در انسان به راحتی قابل دستيابی نيست.

در حيوانات ديگر نيز ميزان اين ماده بسيار كم است. از اين رو گروهی از دانشمندان ژاپنی اقدام به جستجوی اين ماده سحرآميز كه باعث از بين رفتن عوارض پيری می‌شود در ميان گياهان كردند و تنها اين ماده را در دو گياه انجير و زيتون پيدا كردند.

 



نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام