نويد شاهد:عكس مربوط است به 21 دي ماه سال 65، سومين روز عمليات كربلاي پنج در شلمچه، وقتي كه گروهي از نيروهاي ايراني در محاصره نيروهاي عراقي گير افتاده بودند. توي يكي از سنگرها، عباس حصيبي (شهيد سمت چپ) و علي شاه آبادي (شهيد سمت راست)

به گزارش نويد شاهدبه نقل از نداي انقلاب، اين عكس يادگار روزهاي ماست. عكسي كه هميشه بي نام عكاس ديديمش. و بي نامي از شهدايش.
احمد دهقان، نويسنده كتاب سفر به گراي ۲۷۰درجه در توضيح اين عكس – به عنوان شاهد عيني اين تصوير- مي گويد:


عكس مربوط است به ۲۱ دي ماه سال ۶۵، سومين روز عمليات كربلاي پنج در شلمچه، وقتي كه گروهي از نيروهاي ايراني در محاصره نيروهاي عراقي گير افتاده بودند. توي يكي از سنگرها، عباس حصيبي (شهيد سمت چپ در عكس) و علي شاه آبادي (شهيد سمت راست كه يكي از سمينوف چي هاي دسته ادوات بوده)، كنار هم نشسته بودند كه تير سمينوف عراقي مي خورد به سر حصيبي و رد مي كند، مي خورد به سر دومي. سر حصيبي را باند پيچي كرده بودند … عكس را هم رضا احمدي با دوربين علي شاه آبادي گرفته …
يادِ شهداي ۸ سال دفاع مقدس گرامي باد. براي شادي روح اين سرافرازان، فاتحه اي قرائت فرمائيد.


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام