جام حوادث؛ بر اساس گزارشهای “دیوید منگام” ۳۸ ساله آمریکایی پس از یک تصادف در سال ۲۰۰۳ و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس ایدز HIV مثبت شد از همان سال تصمیم به انتقام جویی گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: دیوید از همان سال از طریق فیس بوک و فرستادن درخواست ازدواج به قصد انتقام جویی و انتقال ویروس ایدز برای قربانیان خود در ایالت های میسوری پس از یک هفته آشنایی با فریب ، آنها را مورد تجاوز جنسی قرار می داد و به این شیوه به این ویروس مبتلا می نمود و برای همیشه آنان را ترک می کرد بسیاری از زنان و دختران جوان بین سن ۱۵ تا ۲۵ ساله در ایالت هامیسوری از وی به دلیل آلوده نمودن آنان و تجاوز جنسی با درخواست شکایت از پلیس ایالتی خواستار دستگیری وی شدند.
پلیس پس از تحقیقت پی به آمار تاسف باری از انتقام جویی این مرد برد و مشخص گردید از سال ۲۰۰۳ تاکنون او حدود ۳۰۰ نفر را در ایالت های میسروی پس از تجاوز جنسی آلوده به ویروس HIV مثبت نموده است.
پلیس ایالتی در یک عملیات ویژه توانست قبل از آلوده نمودن آخرین قربانی دیوید منگام را در منزل اجاره ای خود در شهرستان ” استودارد” دستگیر کند.
حدود یک ماه به صورت اینترنتی عملیات پلیس ادامه داشت تا اینکه یکی از افسران زن پلیس توانست با وی آشنا و پس از قرار گذاشتن در یک پارک در شهرستان ” استودارد” به منزل دیوید دعوت شود که در نهایت پلیس وی را دستگیر کرد.
بر اساس شکایت شاکیان که از شهرستان های سنت لوئیس، دکستر، استودارد صورت گرفته است “دیوید” با حدود ۱۵۰ پرونده که با حضور شاکیان در دادگاهی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد محاکمه خواهد شد.


 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام