حدود یکسال هست که ازدواج کردم. همسرم قبل از من با فرد دیگری نامزد بوده و از همه لحاظ با اون ارتباط داشته البته من این را بعد از عقدمان فهمیدم. اینها برام مهم نیست. مشکلم این استکه شوهرم حدود سه ماه است که با دختری از هم شهری هایمان چت میکند و بیشتر حرفایشان در ارتباط با مسایل جنسی است. علی رغم اینکه میدانم من و شوهرم به هم شدیدیا علاقه مندیم. و البته شوهرم به آن دختر نگفته متاهل است و هدفش سرکار گذاشتن دختر است. بنظرتان من باید چیکار کنم.

بهتر بود شما قبل از اینکه همسر این آقا می شدید یک تحقیق دقیق و جزیی از تاریخچه گذشته ایشان، وضعیت خانوادگی و علت به هم زدن نامزدی اش را دقیقا متوجه می شدید و با چشمانی باز همسر خودتان را انتخاب می کردید اما به هر حال با توجه به علاقه ایشان نسبت به شما احتمال وجود نوعی عدم رضایت جنسی در روابط شما می رود که باعث این گونه ارتباطات خارج از چارچوب خانواده می شود.
در مرحله بعد این این رفتار به یک عادت تبدیل می شود بهتر است شما با همسرتان در فضای مناسب و با لحن مناسب صحبت کنید و نگرانی خودتان را به صورت غیر مستقیم مطرح کنید. مثلا گفتن کلماتی مانند تو خیلی تغییر کردی و من خیلی نگرانم و... البته از طرفی شما باید مهارت های جنسی و زناشویی خودتان را افزایش دهید.
از طرفی در مرحله بعدی احساس نیاز خودتان و اینکه اگر همسرتان شما را حمایت نکند دچار مشکلاتی می شوید را به گوش ایشان برسانید. سعی کنید استفاده از نت و کامپیوتر را به صورت غیر مستقیم برای ایشان محدود کنید مثلا استفاده خودتان را افزایش دهید و یا هنگام استفاده در کنار ایشان قرار گیرید و به تدریج ایشان را به خود مشغول کنید. نقاط مثبت و خوبی های همسرتان را به ایشان گوشزد کنید و خودارزشمندی و عزت به نفس ایشان را بالا ببرید و به ایشان بگویید شما با این همه خوبی و نقاط مثبت بهتر نیست به این آلودگی ها دچار نشوید.
در مراحل بعدی از طرف مقابل که از جذابیت ها و مهارت های زنانه اش برای حذب همسرتان استفاده می کند ارتباط پیدا کرده هر طور که شده ایشان را از ادامه این رابطه برحذر دارید. و سعی کنید اوقات فراغت همسرتان در کنار شما سپری شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام