مفتی عربستان با حمله لفظی به طرفداران نظریه آزادی بیان، با هرگونه آزادی دیدگاه و رای مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ» که رییس هیأت کبارالعلماء عربستان سعودی است،با توصیف طرفداران آزادی بیان به "جاهل، سفیه و منافق" آزادی بیان را مخالف آموزه های اسلامی دانست.
وی در سخنانی در مسجد "ترکی بن عبدالله" ریاض، اظهار داشت: آنها(طرفداران آزادی بیان) شرع الهی را به سخره و استهزاء گرفته‌اند.
این مفتی وهابی با توصیف آزادی بیان به نمادهای زشت، گفت:هدف از گفتگوی آزاد و بیان دیدگاهها به طور آزادانه طعنه به ذات الهی و مقام پیامبر اکرم(ص) است.
وی در ادامه اظهارات خود از اصحاب رسانه و اندیشمندان خواست تا تقوای الهی پیشه کرده و به جای طرح چنین نظریه هایی، مبلغان دین و حامی عقیده شرعی اسلامی و اخلاق فاضله باشند.
گفتنی است بر اساس این دیدگاههای مفتیان وهابی است که بسیاری از شهروندان عربستانی تنها به دلیل ابراز عقیده و دیدگاه در سیاهچال های آل سعود تحت شدیدترین شکنجه ها قرار دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام