فتوای جنجالی مفتی وهابی درباره ازدواج با صوفی ها !

«محمد صالح المنجد» با صدور چنین فتواهایی در واقع دین مبین اسلام را به سخره گرفته و مورد اهانت قرار می دهد. وی پیش از این نیز فتوایی مضحک صادر کرد و دیدن کارتون “میکی موس” را حرام دانست .

به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «محمد صالح المنجد» چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی اخیرا فتوایی صادر کرده که بر اساس آن ازدواج مسلمانان با زنان صوفی را حرام دانسته است. این مفتی وهابی که سوری تبار اما سال هاست در عربستان سعودی اقامت دارد، در ادامه افزود: صوفی ها، بدعت گر هستند و از صراط مستقیم و اسلام صحیح منحرف شده اند. آنان به خدا کفر می ورزند و برای خداوند شریک قائلند از همین رو ازدواج با آنان حرام است.

«محمد صالح المنجد» همچنین گفت: این صوفی ها مراسمی برگزار می کنند که در آن ذکر می گویند و برای خدا شریک قائل می شوند. این “شرک اکبر” است.

گفتنی است در پی صدور این فتوا، خشم شدید صوفی های مصر برانگیخته شد و نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

در همین راستا شیخ «علاء ماضی ابوالعزایم» از شیوخ سرشناس صوفی در مصر، طی اظهاراتی در این باره گفت: «محمد صالح المنجد» با صدور چنین فتواهایی در واقع دین مبین اسلام را به سخره گرفته و مورد اهانت قرار می دهد. وی پیش از این نیز فتوایی مضحک صادر کرد و دیدن کارتون “میکی موس” را حرام دانست.

وی در ادامه افزود: بنده نمی خواهم به چنین شخصی پاسخ دهیم زیرا اصلا ارزش پاسخ دادن ندارد زیرا چنین فردی وزن و جایگاه خود را نشان داده است. به اعتقاد بنده او کم عقل است و باید او را در تیمارستان بستری کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام