دليل بنده براي حلال اعلام کردن خوردن گوشت جن اين است که أجنه در شکل شتر و چارپايان ظاهر مي شوند. بر همين اساس نماز خواندن در جايي که شتر وجود دارد نيز نماز خواندن جايز نيست زيرا محل تجمع عفريت ها است!

يک مفتي وهابي از کشور مصر با صدور فتوايي جديد، جنجالي تازه در جهان عرب به وجود آورده و نوک پيکان انتقادات را متوجه وهابي ها کرده است.

گفته مي شود اين مفتي وهابي که شيخ “محمد الزغبي” نام دارد، در فتواي جديد خود خوردن گوشت “جن” را حلال اعلام کرد.

اين مفتي وهابي با هدف اثبات ادعاي خود گفت: دليل بنده براي حلال اعلام کردن خوردن گوشت جن اين است که أجنه در شکل شتر و چارپايان ظاهر مي شوند. بر همين اساس نماز خواندن در جايي که شتر وجود دارد نيز نماز خواندن جايز نيست زيرا محل تجمع عفريت ها است!

اين چهره افراطي در ادامه افزود: خوردن گوشت شتر که جن زده باشد نيز جايز است زيرا به صورت هميشگي و دائمي درون بدن انسان يا حيوانات نمي ماند.

قابل ذکر است “محمد الزغبي” در ماه رمضان سال گذشته نيز در برنامه اي تلويزيوني که هر شب از يکي از شبکه هاي ماهواره اي پخش مي شد، مطالبي قابل توجه و عجيبي را مطرح مي کرد که چندين بار نيز موجب ايجاد جنجال شده بود. موضوع بحث وي در سخنراني هاي سال گذشته اش، مرگ و قبر بود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام