«محمد علی فرکوس» از چهره های سرشناس و شیوخ وهابی در کشور الجزایر در جدید ترین فتوای خود، حتی مناظره کردن با پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را حرام اعلام کرد.

وی در ادامه فتوای خود گفت: مناظره میان شیعیان و اهل سنت در شبکه های ماهواره ای اقدامی حرام است زیرا هیچ سودی ندارد و تنها موجب ناراحتی اهل سنت می شود!

«محمد علی فرکوس» همچنین افزود: شیعیان در مناظره های خود منابع اهل سنت را مورد تمسخر قرار می دهند و جایگاه آن را تنزل می دهند از همین رو مناظره کردن با آنان بی فایده است. جمع بین شیعه و سنی که نقیضین هستند، محال است.

گفتنی است این فتوای «محمد علی فرکوس» در حالی منتشر شد که روزنامه "النهار" چاپ الجزایر در شماره روز یکشنبه 30 اکتبر اعلام کرد که در آینده ای نزدیک مناظره ای میان شیخ فرکوس با برخی روحانیون شیعه انجام خواهد گرفت.

از همین رو شاید بتوان گفت که شیخ «محمد علی فرکوس» از حضور و شرکت در این مناظره ترس دارد و به همین دلیل ترجیح داده با صدور چنین فتوایی، فرافکنی کند و از انجام این مناظره فرار کند.

 


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام