يک گروه وهابي که کنترل بخش‌هايي از کشور سومالي را برعهده دارد، در حکمي عجيب درست کردن و خوردن سمبوسه را به عنوان يک غذاي مسيحي حرام اعلام کرد!

به گزارش روزنامه انگليسي ديلي‌ميل، بنابراين گزارش، اين گروه که از رسيدن کمک‌هاي سازمان ملل متحد به مردم گرسنه سومالي نيز جلوگيري مي‌کند، پيش‌تر استفاده از نوعي اسنک را که در تمام قاره آفريقا مصرف مي‌شود، حرام اعلام کرده بود!

نيروهاي اين گروه که در برخي مناطق سومالي حاکميت دارند، در اقدامي عجيب سوار بر وانت با بلندگو حرمت استفاده از اين نوع غذاها را براي مردم گرسنه سومالي جار زدند!

به نوشته ديلي‌ميل، گروه مزبور روابط ويژه‌اي نيز با سازمان القاعده دارد. يک روزنامه کنيايي نيز اين احکام صادر شده را به نقل از ساکنا روستاي “افگويه” در فاصله ۲۰ کيلومتري موگاديشو تاييد کرد.

وهابيت از مذاهب جعلي است که خود را به اسلام منتسب مي‌کند. خرافات حاکم بر اين مذهب و خشک‌مغزي پيروان و رهبران آن تاکنون به غربي‌ها کمک فراواني کرده است تا در بدنام ساختن دين مبين اسلام بکوشند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام