نويسنده:مينا کمالي

شيطان پرستي

شيطان پرستان فرقه هايي هستند که اگر بخواهيم در مورد آن ها و چگونگي پيدايش شان اطلاعاتي داشته باشيم. بايد از اين جا شروع کنيم که سال هاي پس از رنسانس را مي توان به سال هاي افسار گسيختگي جهان غرب در تمامي ابعاد فردي و اجتماعي و جنبه هاي متعدد منتهي به روابط انساني توصيف کرد. پس از برداشته شدن يوق تعاليم متعصب کليساي کاتوليک از گردن انسان غربي، چند جريان عمده فکري و فلسفي شکل گرفت که يکي از آن ها شيطان پرستي بود.
برخي از عناصر فاسد با اتکا به گرايشات و نظريات توراتي و پروتستاني به صورت مخفيانه جريان «شيطان پرستي» را با ويژگي هايي همچون گناه گرايي، قتل، تجاوزات جنسي، عدم اصول اخلاقي، بي توجهي به مسائل توحيدي و... پايه گذاري کردند.
سال 1960 را مي توان به صورت جدي آغاز دوره جديد حيات وفعاليت شيطان پرستان در آمريکا دانست.
شيطان پرستان آمريکايي عقيده داشتند که شيطان نه يک موجود بد، بلکه يک فرشته خادم براي آزمايش انسان ها است!

عضويت درگروه شيطان پرستان

شيطان پرستان که در آن زمان تعداد محدودي را تشکيل مي دادند، پس از گذشت چند سال تصميم گرفتند تا اين فرقه را گسترش دهند و از روش هاي گوناگوني براي جذب شدن در اين گروه استفاده کردند.
يکي از روش هاي جذب جوانان، استفاده از موسيقي هاي راک بود. خوانندگان اين سبک از موسيقي بر روي صحنه و در کليپ هاي خياباني دست به خوردن وآشاميدن ميوه هاي فاسد، خون و... مي نمودند و کاست هاي ضبط شده شان در کشورهاي مختلف انتشار داده مي شد.
جوانان زيادي از اين موسيقي استقبال کردند و دليل استقبال از اين موسيقي چيزي نبود جز جاذبه هاي مجازي و حاشيه اي موسيقي. مانند ايجاد فضا براي روابط آزاد دختران و پسران و ارزان و قابل دسترس بودن موسيقي با توجه به ارتقاء تجهيزات فني و تکثير وتوزيع آن.
يکي ديگر از روش هاي جذب افراد به اين گروه تشکيل کلاس هايي با موضوعات جذاب بود که در انتهاي اين کلاس ها قوانين شطيان پرستي را آموزش مي دادند.

برخي از قوانين شيطان پرستي

عقد ازدواج تنها با تقسيم يک نان توسط پيشوايان دين بين عروس وداماد وخوردن آن دو تکه نان انجام مي شود.
طلاق نيز با پرتاب يک سنگ ريزه از طرف شوهر به سوي زن محقق خواهد شد!
پوشيدن لباس آبي حرام است!
درختان بزرگ قديمي را تقديس کنيد وبا پارچه آن را بپوشانيد يا رنگ بزنيد!
رعد و برق وابر و آتش وخورشيد وماه وستارگان را گرامي مي دارند وبه نان و چراغ احترام ويژه مي گذارند.
آموختن سواد حرام است. سزاي باسواد در دنيا و در آخرت عذاب است.
آموختن عربي ممنوع است. فقط يک نفر از نسل شيخ عدي حق دارد عربي و قرآن ياد بگيرد، ولي بايد نام شيطان را از نسخه قرآن پاک کند. کسي حق ندارد نام شيطان را به زبان بياورد کوتاه کردن ناخن حرام است!
ترک وطن بيش از يک سال حرام و موجب جدايي زن از شوهر مي شود!
و...

شيوه هاي تبليغ

امروزه بيش ترين شيوه هاي تبليغ به صورت انتشار سي دي، کاست وپوستر مربوط به خوانندگان متاليکا ، گسترش يافتن سايت ها و وبلاگ هاي مربوط به شيطان پرستي ، تبليغ و اطلاع رساني از طريق پارتي هاي شبانه وگفتگوهاي دوستان علي الخصوص در مناطق مرفه شهرها، تبليغ در تالارهاي گفتگوهاي مجازي و.. صورت ميگرد.
منبع: مجله ديدار آشنا 122

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام