اخبار بدست آمده از برنامه ريزي فرقه ضاله بهائيت براي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حكايت دارد.گفته مي شود در پنجم شهريور ماه سال جاري جلسه اي در “راولپندي” پاكستان وبا حضور مسئول دفتر تشكيلات فرقه ضاله بهائيت و تعدادي از رسانه هاي اين كشور در خصوص برنامه هاي اين فرقه برگزار شده است.

در اين جلسه كه نمايندگان رسانه هاي “افكار”، “الشرق”، “خبرين”،”جناح”، “اكسپرس” و…برگزار شده بود مسئول دفترتشكيلات فرقه شاله بهائيت طي سخناني تصريح كرده بود كه اين فرقه تصميم دارد در انتخابات آتي مجلس ايران و بر اساس خط مشي هاي خود فعال شود.وي درادامه اظهارات خود با پيش بيني اوضاع سياسي ايران از روي كارآمدن قريب الوقوع آنچه كه وي روشنفكران خوانده خبر داده و گفته است كه با اين اتفاق برنامه ريزي شده بايد آماده پايان كار حكومت ايران شد.

«ن.ا» در ادامه تاكيد كرده است كه اين فرقه به دقت انتخابات ايران را زيرنظر داشته و برنامه منجسمي دراين زمينه دارد.گفتني است شايان ذكراست فرقه ضاله بهائيت در فتنه ۸۸ نيز فعال بوده و در هتك حرمت به عاشوراي حسيني نيز نقش موثري را داشته اند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام