سالهاست که صهیونیست ها به بهانه افسانه هولوکاست سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورده و به نسل کشی فلسطینی ها پرداخته اند اما با چند دلیل منطقی که ساده ترین آنها معنای کلمه هولوکاست در فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد است می توان ثابت کرد که هولوکاست ادعایی پوچ از سوی صهیونیست ها برای رسیدن به منافع خودشان است.

هولوکاست در فرهنگ لغت آکسفورد به معنای “همه سوزی” یا کشتار دسته جمعی از طریق آتش است بنابراین اگر ادعای یهودیان مبنی بر اینکه آنها قربانی هولوکاست هستند درست باشد بنابراین همه یهودیان باید در آتش سوخته باشند اما این ادعای آنها غیرقابل قبول است زیرا بازمانده های بسیاری از یهودیان وجود دارند که اکنون در حال ادامه حیات هستند.

یهودیان نه تنها آنطور که ادعا می کنند همگی در آتش نسوخته اند بلکه ۴۰ سال پس از این رویداد که هرگز اتفاق نیفتاده است شاهد آن هستیم که تعداد یهودیانی که ادعا می کنند بازمانده هولوکاست هستند از تعداد یهودیانی که در زمان هولوکاست زندگی می کردند بیشتر است.

در حال حاضر تنها در یکی از حومه های کوچک آمریکا به نام  هزاران یهودی سالم که ادعا می کنند از بازماندگان هولوکاست هستند با آسودگی زندگی می کنند.

بیش از ۳۰ سال است که آمریکایی ها این حقیقت را پذیرفته اند که هر کس به دنبال کسب مقام و قدرت دولتی است باید متعهد شود که تا ابد به کشور اسراییل وفادار است و افسانه هولوکاست را باور دارد و باید قسم یاد کند که به دکترین کشته شدن شش میلیون یهودی به دست آلمانها در جنگ جهانی دوم اعتقاد کامل دارد.

یهودیان آمریکا برای اثبات اینکه قربانی هولوکاست شده اند تبلیغات وسیعی انجام داده اند که از آن جمله می توان به نمایش فیلمی در سراسر آمریکا برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی اشاره کرد که نشان می داد چطور استخوان های یهودیان در درون اردوگاه هایی روی هم انبار شده اند اما گزارشگران آمریکایی این ادعا را دروغین دانسته و اعلام کردند که بلافاصله پس از تسلیم آلمان در جنگ جهانی دوم عده زیادی از گزارشگران آمریکایی با هواپیما به اردوگاه هایی رفتند که پر از استخوان های روی هم انباشته شده بود اما اینها متعلق به زندانی های روسی دوران جنگ بود که یهودیان به دروغ آنها را در فیلم های خود به نمایش گذاشته بودند.

تقریباً همه یهودیانی که به گفته خود بازماندگان هولوکاست هستند ادعا می کنند که به همت سه یا چهار سال در اردوگاه های مرگ زندگی می کردند و همگی محکوم به مرگ بودند و از این ادعای آنها باید این طور نتیجه گرفت که هیچ کس نباید در این اردوگاههای کار یا همان اردوگاه های مرگ جان سالم به در برده باشد.

این در حالی است که اتو فردریک، روزنامه نگار مجله تایم در سپتامبر سال ۱۹۸۱ میلادی مقاله ای نوشت که کاملاً براساس دست نوشته های برخی از بازماندگان این اردوگاه ها بود و به این نکته اشاره کرده بود که اردوگاه یهودیان دارای کتابخانه، استادیوم فوتبال، ارکستر سمفونی بیمارستان و غیره بود و دلیلی وجود ندارد که یک اردوگاه مرگ دارای بیمارستان و پرستار و پزشک باشد پس به جای عنوان اردوگاه مرگ باید نام اردوگاه سلامتی را بر آن نهاد.

حقیقت این است که در دوران جنگ جهانی دوم هنگامی که نقشه متحدان برای بمباران علیه شهروندان آلمانی مشخص شد لازم بود که یهودیان شهرهای آلمان را تخلیه کنند در نتیجه رهبران جوامع یهودی از طریق تماس با  با تعدادی از بروکرات های نازی تصمیم به مهاجرت یهودیان به سمت شرق گرفتند.

آلبرت اسپیر، وزیر امور تسلیحاتی آلمان این طرح را مورد تایید قرار داد اما خواسته های را مطرح کرد مبنی بر اینکه یهودیان قوی بنیه که قرار است به شرق مهاجرت کنند کارهای سنگین تسلیحاتی را نیز در آنجا انجام دهند و نتیجه این شد که اردوگاه های کار در مناطق روستایی و دور از شهرهای آلمان ساخته شد و بدین ترتیب یهودیان از بمباران های وحشتناکی که زنان و کودکان آلمانی به آن گرفتار شدند رهایی پیدا کردند.

بدین ترتیب می توان گفت که در طول جنگ جهانی دوم هولوکاست در آلمان روی داد اما قربانیان آن آلمانی ها بودند که مورد نسل کشی قرار گرفتند در حالی که یهودیان مهاجر از این کشتار دسته جمعی در امان ماندند.

پس از جنگ یهودیان با زیرکی همیشگی خود برای جلوگیری از آشکار شدن حقیقت، حقایق را کاملاً وارونه کردند و حالا دیگر به جای شهروندان آلمانی این یهودیان بودند که به ادعای دروغین خود قربانی شده بودند. زیرا در اردوگاه های مرگ طرح ریشه کن کردن آنها ریخته شده بود.

بعدها یهودیان با الهام از جنگهایی که در آنها قربانیان بی دفاع تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار گرفته و دچار حالت تهوع، ریزش و بیماریهای سرطانی می شدند داستان های هولناکی از قربانی شدن یهودیان به وسیله مواد شیمیایی در اردوگاه های نازی را خلق کردند.

اما حقیقت این است که در هنگام حمایت از یهودیان در برابر حملات متحدان، آلمانی ها به خاطر اضطرارهای جنگی مجبور بودند یهودیان مهاجر را با طرح و تدبیرهای خود تنها بگذارند که در نتیجه یهودیان در بحبوحه جنگ و تخریب جهانی با زیرکی های خود به کارهایی از جمله فعالیت در بازار سیاه روی آورده و بهترین شرایط را برای خود به وجود آورند.

دلیل دیگر ساخت افسانه هولوکاست در ابهام قرار دادن جنایتها و قساوت های جنگ جهانی دوم و اولین کاربرد آن سرپوش گذاشتن بر روی قتل عام ۱۴ هزار افسر لهستانی در جنگل کاتین به دست نیروهای ارتش اتحاد جماهیز شوروی بود.

این کشتار دسته جمعی که به دستور استالین برای تسهیل حکومت کمونیست ها در لهستان انجام گرفت بعدها منبع الهامی برای یهودیان و خلق این داستان بود که صف های طویلی از یهودیان به مناطق روستایی اعزام و قتل عام شدند.

در حقیقت هدف اصلی خلق افسانه هولوکاست جلوگیری از ایجاد مشکل برای اتحاد جماهیر شوروی در محاکمات نورمبرگ بود و در این راستا رژیم حامی کمونیست روزولت نیز تلاش زیادی برای یاری دادن به شوروی در پنهان کردن فاجعه کاتین داشت.

به هر حال پس از جنگ جهانی دوم یهودی ها با ساختن افسانه هولوکاست و ادعای ریشه کن شدن شش میلیون یهودی از سوی آلمان غربی به پیشنهاد نیروی نظامی آمریکا آلمان را ملزم به پرداخت ۴۰۰ میلیارد دلار غرامت کردند.

به خاطر ماهیت دیکتاتوری ارتش اشغالگری آمریکا که در آن هیچ آلمانی حق سوال کردن درباره افسانه هولوکاست را ندارد، وطن پرستان آلمانی معتقدند که تنها راه برای مقابله با این تبانی اسراییل و آمریکا شکایت علیه آمریکا برای بازگرداندن همه غرامت هولوکاست به اسراییل است.

این درخواست به زودی به دادگاه جهانی ارایه خواهد شد و آنگاه آمریکایی ها باید تصمیم بگیرند که چه واکنشی باید برای نجات اقتصاد در حال رکود خود در برابر خواسته قدرت سیری ناپذیر اسراییل انجام دهند.

تنها افشای کامل دروغنین بودن افسانه هولوکاست می تواند دولتمردان آمریکایی را از تعهدات خود در قبال دولت اسراییل و باج های روزافزون که به این رژیم می دهد برهاند./شبستان


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام