طرح لایه باز و آماده بنر شهری ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو یک طرح لایه باز بنر شهری دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه س با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب برای چاپ های شهری و استفاده در مراسمات می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز و آماده بنرشهری شهادت حضرت فاطمه س و دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • طرح بنر شهری دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا س با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید تغییرات مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز و آماده بنرشهری دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۱۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • این طرح لایه باز و آماده بنر شهری دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون موسسات و مراکز مذهبی می باشد.
  • طرح لایه باز بنر شهری شهادت حضرت فاطمه و دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز و آماده بنر شهری شهادت حضرت فاطمه و دهه فاطمیه با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۴۵ مگا بایت می باشد.

بنر شهری دهه فاطمیه

جهت دانلود این طرح لایه باز و آماده بنر شهری دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا س با فرمت psd و کیفیت بالا پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

 

 

 


download دانلود: دریافت فایل با لینک مستقیم

حجم فایل: 45.05 مگابایت

http://karballa.ir/images/images/karballa2/exclamation-mark-green-icon.pngتوضیح:  بنر شهری دهه فاطمیه

نویسنده: گروه فرهنگی مذهبی کربلا

منبع: www.Karballa.IR

 


 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد
کامنتو فارسی تنظیم خلیلان رسانه