مفتی وهابی و دستور تخریب خانه کعبه و مسجد النبی مفتی های دولت آل سعود فتوای عجیب تخریب خانه کعبه را صادر کردند!

گزارش جام، عبدالرحمن البراک در طی فتوای عجیبی مدعی شد: برای حل مشکل اختلاط زن و مرد در هنگام طواف خانه کعبه و مسجد الحرام و مسجد النبی باید  تخریب شوند!
شایان ذکر است که مفتی های فرقه نوظهور وهابی برای گسستن صفوف به هم پیوسته مسلمین و ضربه زدن به پایه های اعتقادی اسلام فتواهای بسیار عجیبی را تاکنون صادر کرده اند؛ که از آن جمله می توان به  خوردن خون کفتار گرفته و تخریب خانه کعبه اشاره نمود!
حال سوال اصلی اینجاست که این به ظاهر مسلمانان با کدام دلیل و منطق اقدام به صدور چنین فتواهای عجیب و غریب و گاهی مضحک می کنند! آیا غیر از این است که این افراد تربیت شده استعمار گران و مستکبران برای تخریب چهره اسلام عزیز می باشد؟

 

مطالبی که می توان به آنها اشاره کرد :

1 ) در اخبار های گذشته شیخ «خالد بن علی المشیقح» از مفتیان وهابیت در جدیدترین فتوای خود که از عجیب ترین فتواهای وهابیت به شمار می رود، اقامه نماز در مسجدی که در آن مرده ای دفن شده است را حرام دانسته بود !

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام