باشگاه خبرنگاران جوان:  شرکت ارتباطات زیر ساخت قطعی کابل های بین المللی در کانال سوئز را علت کندی و اختلال در اینترنت کشور اعلام کرد.

با وجود اینکه وزیر ارتباطات و همچنین مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت وعده داده بودند که دیگر از قطعی و کندی سرعت اینترنت خبری نخواهد بود باز هم کاربران اینترنت در چند روز اخیر شاهد افت سرعتی بودند که فرقی با قطعی نداشت.

بر اساس این گزارش با وجود اینکه هیچیک از مسئولان قطعی اینترنت را نمی پذیرفتند، با طولانی شدن مسئله، مسئولین شرکت زیر ساخت علت مشکل انکار شده  را بیان کردند.

بر این اساس شرکت زیر ساخت عنوان کرده است قطعی و اختلال در سرعت اینترنت ناشی از قطعی کابل های بین المللی سوئد بوده که به زودی با اتصال مجدد آن اختلال و کندی برطرف خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور رفع این مشکل اقدام ایجاد مسیر های جایگزین جهت ترانزیت ارتباطات بین الملل از جمله استفاده از مسیر ترانزیت شمال – جنوب از طریق پروژه ارتباطات ایران – اروپاEPEG نموده است که بزودی فاز اول این پروژه افتتاح خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام