رنگ‌ها همانند خیلی از مسائلی که در روز پیش می‌آید بر خلق و خوی ما تأثیر می‌گزارد. اکنون ببینید هر رنگ چه تأثیری بر خلقیات شما می‌گزارد:


۱٫ آبی- آرامش بخش و تسکین دهنده است. خلاقیت را افزایش می‌دهد ولی بسیار زیاد آن موجب ناامیدی ذهن می‌شود.



۲٫ سیاه- دلالت بر قدرت و مالکیت دارد. بنابراین به شما احساس برتری می‌دهد. این رنگ را عموماً درون گرها ترجیح می‌دهند چرا که یک رنگ محافظت کننده است.

۳٫ طوسی- لباس‌های طوسی حس اعتماد به نفس و کنترل را می‌دهند. ولی از آنجایی که نه سیاه است و نه سفید تأثیر دودلی و تردید را نیز دارد.

۴٫ سبز - آرام بخش، روشن و مثبت است ، تسکین دهنده بوده و گفته می‌شود بینایی را ارتقا می‌دهد.

۵٫ زرد- برای چشم بسیار فعال و پر حرارت است. اگرچه به نظر رنگ خوش بینی می‌آید ولی بسیار زیاد آن موجب زود از کوره دررفتن می‌شود.

۶٫ قرمز- نشانه انرژی ، هیجان و احساسات است . اگر چه میزانی از قرمز می‌تواند کمک به احساس انرژی کند ولی زیاد آن خلق و خو را خشمگین می‌کند.

۷٫ سفید- نشانه پاکی و خالصی است و با صلح در ارتباط است. بنابراین اگر در معرض رنگ سفید قرار بگیرید آرام‌تر هستید ولی سفید همچنین می‌تواند باعث کسالت و ناامیدی شود.

از آنجا که رنگ‌ها بر خلق و خوی شما تأثیر می‌گزارند، پس لازم است شما طبق کاری که می‌کنید در معرض رنگ‌ها قرار گیرید تا تغییرات را در خود احساس کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام