دو خاطره خواندنی از شیعه شدن دو تن از طلاب این مدرسه که در گذشته سنی مذهب بوده اند پرداخت و گفت: همسر یکی از طلبههای مدرسه که در گذشته از اهل سنت بود، مریضی سختی گرفته بود؛ به گونهای که هیچ یک از پزشکان متخصص کشورش نتوانستند کاری برای بهبودی او انجام دهند.

عنایت آقا علی بن موسی الرضا (ع)

وی ادامه داد: یکی از دوستان این طلبه به او یادآور میگردد که پزشک حازقی به نام علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس ایران میشناسم و او را تشویق به این مسافرت مینماید و او نیز همراه همسرش به مشهد مقدس سفر کرده و در حرم مطهر امام رضا(ع) حاضر میگردد و به امام(ع) عرض میکند” اگر مذهب شما بر حق است، خانمم را شفا دهید”.

حجتالاسلام والمسلمین اعتمادی اضافه کرد: این طلبه کنونی جامعةالمصطفی میگوید که بعد از چندی دیدم که حال خانمم رو به بهبودی نهاد و سلامتی خود را به دست آورد؛ او بعد از این ماجرا، با توجه به تسلطی که به زبان عربی داشت، درحقانیت مذهب تشیع تحقیق میکند و شیعه میگردد.

مدیر مدرسه شهابیه جامعة‌المصطفی، با اشاره به تنفر این طلبه از وهابیت و تبلیغهای سوئی که علیه اسلام ناب در جهان ارائه میدهند، ابراز داشت: آرزوی این طلبه این بود که در روز قیامت از خداوند متعال بخواهد که او را در مقابل سردمداران وهابیت قرار دهد و به آنها بگوید که چرا بیست سال از عمر من را تلف کردید و مرا از راه حق غافل نمودید.

رویایی که به حقیقت پیوست

وی طلبه دیگری که در این مدرسه حضور دارد را مورد توجه قرار داد و گفت: طلبه ای که در این مدرسه علمیه وجود دارد که در گذشته از عالمان وهابی کشورش بود و قبل از حضور در جامعهالمصطفی، در چند رشته مانند کامپیوتر، مدیریت، زبان انگلیسی، فرانسوی و عربی تحصیل کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی افزود: او در جلسهای به امام خمینی(ره) جسارتی نمود و به ایشان نسبت انحرافکننده ای داده بود، اما همان شب، امام(ره) را در خواب میبیند که او را از مشکلی نجات میدهد و او را هدایت میکند.

مدیر مدرسه شهابیه جامعةالمصطفی اضافه کرد: فردای آن روز، یکی از طلاب سوری نزد او میآید و او را برای تحصیل علوم دینی به سوریه دعوت می کند؛ او نیز با این که در گذشته در نظر داشت برای تحصیل علوم دینی به عربستان برود، با خیال این که تحصیلات تکمیلی اعتقاد راسخ به آرمانهایش  را بیشتر می کند  و کسی یا گروهی نمی تواند او را از مسیرش منحرف کند، سوریه را برای تحصیلاتش انتخاب میکند.

وی با اظهار این که این فرد در سوریه کتاب های شیعی را مطالعه میکند و شیعه میشود و رویای او به حقیقت می پیوندد، افزود: اکنون، این طلبه المصطفی چندین جلد کتاب به زبانهای مختلف نوشته است و ۵۰ نفر از دانشمندان کشورش را به معارف غنی، ناب و عمیق شیعی هدایت  کرده است و از نخبگان المصطفی نیز محسوب می شود.

 

مرکز خبر حوزه :: حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام