؛ اگر به دنبال تبلتی ارزان‌قیمت‌تر بر اساس ویندوز 8 هستید، می‌توان چند ماهی صبر کنید و امیدوار باشید شایعه عرضه چنین تبلت‌هایی توسط کمپانی ایسر صحت داشته باشد.

مدیران اجرایی کمپانی ایسر قبلاً هم اعلام کرده‌اند که تقاضا برای محصولات ویندوز 8 «در حال حاضر آن‌قدرها خوب نیست...» با این حال، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند این کمپانی قرار است تبلت‌هایی را بر اساس ویندوز 8 تولید کند که از سری کنونی تبلت‌های ایسر ارزان‌تر خواهند بود.

روزنامه «وال‌استریت ژورنال» به نقل از منابع بی‌نام می‌گوید که ایسر قرار است در اوایل سال 2013 تبلت‌هایی ارزان‌تر را بر اساس ویندوز 8 راهی بازار کند. اما هنوز خبری از قیمت این تبلت‌ها یا مشخصات آن‌ها منتشر نشده است.

؛ سابقه ایسر عرضه تبلت‌های ارزان‌قیمت را تأیید نمی‌کند، به ویژه اگر پردازنده این تبلت‌ها را از اینتل خریده باشد.

ایسر تبلت Iconia W700 خود را با پردازنده «Intel Core» اوایل امسال معرفی کرد که قیمت پایه آن 799 دلار بود و تبلت گرانی به حساب می‌آمد. این کمپانی همچنین از معدود کمپانی‌هایی است که در یکی از تبلت‌های خود یعنی Iconia W510 از پردازنده Intel Clover Trail استفاده کرده است. اگر توانستید این تبلت را جایی پیدا کنید، بدانید که قیمت پایه آن 500 دلار است؛ اما این دستگاه از همان ابتدا نیز به صورت عمده در بازار عرضه نشد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام