تازه‌ترین فهرست "500 برند برتر آسیا" نشان می‌دهد که برندهای سامسونگ کره جنوبی، بانک آی‌سی‌بی‌سی چین و چاینا موبایل چین در سه مقام اول قرار گرفته و چین، ژاپن و کره جنوبی عنوان دارندگان بیشترین تعداد برندها را از خود کرده اند.

از میان 500 برند برتر از 17 کشور و منطقه، 196 مارک چینی از جمله هنگ کنگ و ماکائو دیده می‌شود که به صورت کلی 39.2 درصد فهرست کل را در بر می‌گیرد و چین برای نخستین بار فراتر از ژاپن مقام اول را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش، ژاپن با 176 برند و 35.2 در صد برند‌ها و کره جنوبی با 45 مارک به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

به گزارش رادیو چین، پژوهشگران در این باره معتقدند که با وجود آن که چین و هند مناطقی هستند که بازار مصرف‌کنندگان آن بیشتر از کشورهای دیگر آسیا توسعه یافته، اما برندهای محلی آن برای مورد پسند واقع شدن در میان مصرف‌کنندگان کماکان با مشکلاتی رو به روست و نیز معرفی این برندها به سراسر جهان، اقدامی بسیار دشوار است.

منبع:ایسنا

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام