ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مدتیست شاهدیم علاوه بر ادعای گوگل در عدم تحریف مطالب ،در بخش ترجمه انلاین گوگل که بسیاری از کلمات همچون خلیج فارس و …  را تحریف نموده و به نفع خود و سایتهای عربی ترجمه کرده  این بار کلمه “قدس” به صورت تحریف شده با عنوان
Israel  ترجمه می شود .   
لذا دوستان برای محکوم کردن این عمل بایستی در سایت گوگل اعتراض نمایند و با اصلاح این ترجمه و وارد نمودن معنی صحیح ان موجب حذف نام رژیم غاصب و جنایت کار اسرائیل گردند .
برای این کار بایستی اینجا کلیک نمایید تا صفحه مورد نظر باز گردد سپس با کلیک بر روی Contribute a better tr anslation اقدام به اصلاح نام و تغییر ان به نام  Quds  نمایید .

قابل ذکر است کسانی که مدعی حقوق بشر،  آزادی و آزادگی ، صحبت های صلح آمیز به جای کشتار ، مدعی دفاع از حقوق کودکان و زنان ، و …. هستند خود به این شکل از اسرائیل جنایت کار که اخیرا حملات آنها به کودکان و زنان و حتی مردان غیر مسلح بیشتر شده و  همچنین خراب کردن خانه آنها جزء تفریحات سربازان اسرائیلی بشمار میرد حمایت می کنند . این در حالی است که در برنامه نقشه های گوگل نیز مناطقی که سربازان آمریکایی و اسرائیلی هستند وضوح تصویر به قدری پایین است که حتی شهر قابل روئیت نمی باشد یا اصلا تصاویر قدیمی و غیر قابل وضوح می باشد .

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام