اعتقاد به اختصاص به شيعه يا مسلمانان ندارد, بلكه پيروان اديان ديگر مانند يهود و نصارا و زردشتيان و هندوها نيز منتظر و بر پادارندهء هستند. به بيان ديگر: يكي از شگفت انگيزترين حقيقتي كه در لابه لاي ابرهاي غليظ تغييرات و تحريف ها, چون خورشيدن تابان مي درخشد و دست تحريف گران تاريخ , ياراي دگرگوني آن رانداشت و شدّت درخشش نور آن , چشم خنّاسان ِخفّاش صفت را كور كرده بود, اخبار است . كه در مكتب مقدس اديان مختلف جهان ثابت و باقي مانده است : .
با ذكر بخش هايي از آن چه در برخي كتب دينيِ دنياموجود است , متوجه مي شويم اعتقاد به رهبري كه بعد ازغيبتي طولاني ظهور خواهد كرد و يعني هدايتگر انسان به سوي خدا مي گردد و حكومت واحد جهاني تشكيل مي دهد و با اجراي قوانين الهي و هلاك نمودن سردمداران كفر و شرك و نفاق و ظلم و استكبار, عرصه رابراي شكوفايي همهء استعدادهاي فراواني كه خداوند در درون انسان ها به وديعه گذاشته , فراهم مي سازد و با برقراري عدالت اجتماعي , فقر و فساد و تبعيض و ظلم و جهل از جامعهء جهاني برداشته مي شود و آن چنان رفاه ِاقتصادي و امنيت عمومي ايجاد مي گردد كه حرص و ولع مالي از ميان مي رود و احساس بي نيازي به تكاثرطلبي وانباشت ثروت به وجود مي آيد و ميش در كنار گرگ آب مي نوشد و احساس خطر نمي كند, از عقايد پيروان همه ءاديان جهاني است .
در كتاب كه نزد هندويان از كتب آسماني است آمده : پس از خرابي دنيا, رهبر و سلطاني در آخر الزمان پيداشود كه پيشواي خلايق باشد و نام او باشد و تمام عالم را بگيرد و به دين خود درآورد و همه كس ازمؤمن و كافر را بشناسد و هر چه از خوا خواهد, برآيد.
در كتاب شاگرد زردشت پيغمبر7كر شده : مردي بيرون آيد از زمينِ تازيان (عربستان ) از فرزندان هشام . مردي بزرگ سر و بزرگ تن و بزرگ ساق , و بردين جدّ خويش بود. با سپاه بسياري روي به ايران ند و آباد كندو زمين پر داد كند و از داد وي باشد گرگ با ميش آب خورد.
در تورات , در سفر تكوين از دوازده امام : كه از نسل حضرت اسماعيل 7به وجود مي آيند, خبر داده شد..
در كتاب كه از كتاب هاي مذهبي زردشتيان است آمده : آن گاه فيزري بزرگ از طرف ايزدان مي شود واهريمنان را منقرض مي سازند و تمام اقتدار اهريمنان در زمين است و در آسمان راه ندارند, و بعد از پيروزي ايزدان وبرانداختن تبار اهريمنان , عالم كيهان به سعادت اصلي خود رسيده , بني آدم بر تخت نيكبختي خواهند نشست .

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام