http://karballa.ir/images/images/karballa2/img12365645.jpg

پس از شهادت حجت الاسلام قدوسی روحانی کاروان "تشنگان زمزم فرات" حجت الاسلام والمسلمين شهيدي مسوول امور فرهنگي وروحانيون بعثه مقام معظم رهبري با حضور در هتل محل اقامت این روحانی شهید با مدير و همسفران وي ديدار و ضمن تسليت براي آنها و خانواده محترم او طلب صبر كرد.

در اين ديدار كه در هتل الملاك كربلا انجام شد،احمدي مدير كاروان "تشنگان زمزم فرات" و جمعي از زائرين كه حجت الاسلام قدوسي مسوليت روحاني كاروان آنها را برعهده داشته حضور داشتند.

مدير كاروان تشنگان زمزم فرات كه به گفته خود آشنايي بيش از 30ساله با حجت الاسلام قدوسي دارد در باره ويژگي‌هاي اين روحاني شهيد سخن گفت و علاقه او براي شهادت آنهم در كربلا و آرام گرفتنش در قبرستان وادي السلام را يكي از آرزوهاي بزرگ وي عنوان كرد.

جالب ترین نکته این دیدار زمانی بود که احمدي نسخه اي از نامه دختر شهيد قدوسي را كه در تاريخ8/12/91 قبل از اعزام وي به كربلا نوشته بود را در اختيار خبرنگار بعثه قرداد كه تصوير اين نامه را در ادامه مشاهده مي‌كنيد.

نامه ای که دختر شهید از پدر جایزه اول شدنش در مسابقه را کربلا، مکه و... می خواهد.

 

 

http://karballa.ir/images/images/karballa2/img_0548.jpg

 

http://karballa.ir/images/images/karballa2/img_0555.jpg

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام