امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

"صراط" - حدود هزار و چهارصد سال پیش تکه سنگی مکعبی و نوک تیز به امر الهی تبدیل شد به نماد شیطان و از آن موقع تا چند سال پیش در مناسکی تحت عنوان رمی جمرات، مسلمانان به آن سنگ پرتاپ کرده و اعلان برائت نسبت به شیطان می کنند.


اما مطلب قابل توجه این است که این مدل سنگ فقط در اسلام نماد شیطان نیست بلکه در اعتقادات شیطان پرستان، فراماسونری و جوامع ایلومناتی نیز نماد شیطان است و از آنجا که در غرب جوامع مخفی که همان ایلومناتی و فراماسونری هستند، حکومت پنهان دارند شما این نماد را تحت عنوان ابلیسک در سرتاسر جهان غرب می بینید که بلندترین آن روبروی کاخ سفید قرار دارد .



به گزارش سرویس اجتماعی صراط، اخیرا نیز این نماد شیطان پرستی در کیش توسط شرکت عمران و خدمات شهری کیش در فضای سبز خیابانهای کیش طراحی و اجرا شده است. شرکت عمران و خدمات شهری کیش زیر نظر حجت السلام زکریایی عزیزی معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد . این نماد در حالی در کیش برای اولین بار اجرا شد که مدیر عامل منطقه آزاد کیش از زمان تصدی گری سازمان منطقه آزاد تمام مدیران این سازمان را به صلاحدید و انتخاب شخصی خود تغییر داده است.




 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام