ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از زاهدان پرس، از چند سال قبل با تحریک برخی علمای وهابی سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) برخی مراسمات عروسی در زاهدان برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این در حالیست که این علمای وهابی به این موضوع اکتفا نکرده و با تحریک برخی عوام و جوانان بی اطلاع منطقه پا را از یک مراسم معمولی جشن ازدواج فراتر گذاشته و کاروان های شادی نیز در خیابانهای زاهدان راه اندازی می کنند.
این ترفند جدید وهابیت برای تفرقه در جنوب شرق سبب رنجش مردم عزادار شده و این در حالیست که به صورت قاطع از طرف دستگاه های مسئوول در اینباره برخورد جدی با این تفرقه افکنان نشده است.
گفتنی است، چند سال قبل یکی از نزدیکان معروف مولوی عبدالحمید در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در یک مهمانی بزرگ مراسم ازدواج دخترش را برگزار کرد.
به گفته ناظران سیاسی اینگونه اقدامات از طرف نزدیکان مولوی عبدالحمید سبب سواستفاده برخی چهره های وهابی منطقه شده که اینگونه اقدامات را در میان عوام مردم عادی جلوه بدهند.
لازم به ذکر است که اکثریت اهل سنت سیستان و بلوچستان علاقه خاصی به حضرت زهرا(سلام الله علیها) دارند و برای ایشان جایگاه والای در جهان اسلام قائل می باشند.

 


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام