امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

دور جدید فعالیت مسیحیان تبشیری
چندى است که فرقه یا گروهای جدید مسیحیان تبشیری مشغول فعالیت در روستاها و شهرستان های کوچک ایران هستند .
این تیم های تبلیغی که با حمایت فکرى و مالى مؤسسات آمریکایى و غربى در کشور ارمنستان سازمان دهی می شوند ، بعد از محدود شدن در شهرهای بزرگ ایران ، به روستاها و شهرستان های کوچک روی آورده اند تا ضمن تبلیغ برنامه‏ها و ایده‏هاى خود ، در جذب نیروهاى جدید از دل مردم کم سواد تلاش کنند .
به نظر می رسد دور جدید فعالیت مبلغان تبشیری در ایران ، در راستای دستورات مدیران شبکه ای آنها در کشور هایی نظیر ارمنستان صورت می گیرد که با هدف افزایش یارگیری از میان مسلمانان و تخریب این دین در میان مردم جهان پی ریزی شده است . تبلیغات مذکور که در قالب توزیع جزوه، کتاب، CD ، کلیساهای خانگی و غیره توسط این افراد صورت می‌گیرد، طی چند ماه اخیر در برخی روستاهای شمالی و شمال غربی کشور به اوج خود رسیده است .
گزارش های رسیده از فعالیت این گروه های زنجیره ای نشان می دهد که ، غالب نیرو های انسانی این پروژه را ، زنان مبلغ تشکیل می دهند که با حضور در مراکز تجمع زنان و مردان ، با سخنرانی و دعوت به جلسات محفلی ، آنان را به این گرایش دین مسیح تشویق می کنند  .
گفتنی است ، فعالیت های چند ساله اخیر مسحیان تبشیری با بودجه مستقیم کنگره آمریکا برای پیگیری جنگ نرم علیه اسلام و ایران در کشورمان به اوج خود رسیده است و کلید آن با تاسیس چندین شبکه ماهواره ای فارسی زبان در فضای رسانه و تاسیس صفحات فیس بوک و … زده شد و با پیاده و روانه سازی مبلغان به داخل کشور با مدیریت و کنترل ارمنستان به اوج خود رسید .
لازم به ذکر است تا کنون اقدامات زیادی برای متوقف کردن اینگونه فعالیت‌ها صورت گرفته که به تعطیلی چند کلیسایی خانگی در تهران و چند شهر بزرگ دیگر نیز انجامیده است اما به نظر می رسد ، با شناسایی و رسیدن خبر های جدید از فعالیت این گروها در روستا و شهر های کوچک کشور به دامنه فعالیت این گروه های منحرف روز به روز گسترده تر شود .
منبع : محدوده

 


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام