امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

کلاسهای تبلیغ مسیحیت در ام القری مسلمین

در این کلاس ها به ترویج عرفان های کاذب ، گسترش فرهنگ معنویت دروغین و تبلیغ مسیحیت می پردازند. كشورهاي اسلامي در سال‌هاي اخير پذيراي موج وسيع و پردامنه‌اي از تبليغات مسيحيت بوده‌اند.در اين ميان ايران اسلامي نيز بيش‌ترين سهم از هجمه‌هاي اين موج را دريافت كرده‌ است.

سرویس اجتماعی افکار نیوز – کلاس هایی در دور و اطرافمان برگزار می شود که ظاهر آن خلاف شرع اسلام نیست ولی محتوای آن اینطور به نظر می رسد. در این کلاس ها مشابه بعضی از آداب و رسوم مسیحیان از قبیل غسل تعمید، اعتراف برای پدر روحانی و… انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی افکار نیوز، هنگامی که وارد این کلاس ها می شوید تصور می کنید که وارد کلیسا شده اید و باید مانند مسیحیان که در مقابل پدر روحانی اعتراف می کنند در مقابل یکی از شرکت کنندگان این کلاس ها، به تمام کار های زشت و ناپسندی که انجام داده اید اعتراف کنید که این امر خلاف شرع و اسلام است!

دو نفر مقابل هم می نشینند ، شخصی که میخواهد اعتراف کند سرش را پایین انداخته تمام گناهان و کارهای ناپسندش در درون ذهنش تداعی می شود،تمام انرژی خود را به کار می گیرد تا کارهای ناپسندش را به زبان بیاورد. ترس تمام وجودش را فراگرفته ، نمی داند همه حقیقت را بگوید یا قسمتی از آن را. درونش پر از تردید است که آیا حرف هایش مانند راز باقی می ماند؟ با صدایی لرزان شروع به اعتراف می کند و نمی داند که اعتراف به گناهان مقابل شخص شنونده ، باعث سلب اعتماد شخص می شود وحتی شاید در آینده ، انسان در معرض اتهامات بی پايه و اساس قرار گيرد .

به گزارش افکارنیوز،از موارد جالب توجه دیگر که در این کلاس ها مشاهده می شود افرادی با ظاهر آراسته و کروات زده هستند که زمین ها و سرویس های بهداشتی را نظافت می کنند. اینان، افراد ارشد این کلاس ها هستند ، کسانی که یک سر و گردن از دیگران بالاترند و نقش پدر روحانی را بازی می کنند و به اعتراف های شرکت کنندگان گوش می دهند. ولی اینبار در نقش نظافت چی ظاهر می شوند .علت این کار را سبک کردن خود می دانند و احساس می کنند با انجام این کار ها به آرامش می رسند.

این یک کلاس عرفان در قلب اروپا نیست ،یک کلاس عرفان در قلب ایران اسلامی است، ترویج عرفان های کاذب ، گسترش فرهنگ معنویت دروغین و تبلیغ مسیحیت از ویژگی های این کلاس هاست. به گزارش خبرنگار افکار نیوز  در این کلاس ها شخص به عنوان مبلغ با عناوینی چون دکتر، استاد، محقق، روان شناس، شرکت های تجارتی و بازرگانی،و… ظاهر می شود و فعالیت خود را آغاز می کند وشخص شرکت کننده ، ناخواسته و بدون اطلاع قبلی در این کلاس ها شرکت می کند و نمی داند پا در چه منجلابی گذاشته است.

در این کلاس ها شهریه های کلان۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت می شود و برای تبلیغ در این کلاس ها و جذب مخاطب از هنرمندان ، بازیگران و نخبگان علمی کشور دعوت می شود. همان طور که در اسلام آمده ارزش آبروی مومن از کعبه هم بالاتر است و نه تنها به ما اجازه هتک حرمت به خویش داده نشده است بلکه این عمل راگناه برشمرده چون باعث ترویج گناه و از بین رفتن زشتی آن مقابل دیگران می شود ، همچنین بيان گناهان خود برای ديگران، زمينه ساز ايجادانگيزه برای ارتکاب گناه در ديگران و تشويق آنها به انجام گناه است .

انسان تنها در مقابل خداوند متعال که ستار العیوب است می تواند به گناهانش اعتراف کند و از خداوند طلب مغفرت و آمرزش نماید. فلسفه وجودی برگزاری این کلاس ها آن هم در یک کشور اسلامی چیست؟آیا جزء این است که در این کلاس ها به ترویج ضد اسلام پرداخته می شود ؟ چه دلیلی وجود دارد که در یک جامعه اسلامی این مسائل جود داشته باشد؟


نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

زیارت عاشورا

 پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام به طور اختصاصی به موضوعات مرتبط با امام سوم شیعیان، حضرت سید الشهدا علیه السلام می پردازد و معرفی جهانی آن حضرت و دفاع از مکتب ایشان را به عنوان هدف خود قرار داده است.

تماس با موسسه جهانی کربلا : 692979-91-021

شبکه های اجتماعی

 

 

Template Design:Dima Group

با عضویت در کانال تلگرام سایت جهانی کربلا از آخرین مطالب باخبر شوید .عضویت در کانال تلگرام